1RU Minisystem 21
Til Læreren:
Et klatrestativ giver en ekstra didaktisk dimension som kan udnyttes til at skabe ny motivation for eleverne: Inspiration: -Fordel alle tallene i en tabel fx 4- tabellen (4,8, 12, 16 osv.) rundt på klatrestativet. Her gælder det om at finde tallene i den rigtige rækkefølge. Evt. som stafet med to hold. -Kryds og bolle med trøjer der placeres på forhånd 9 aftalte steder. -Brug klatrestativet som en del af en forhindringsbane. Nu skal eleverne i hold bringe en spand vand gennem banen.Til Pædagogen:
Et klatrenet kan give lidt udfordringer, da der kan være stor forskel på børnenes kompetencer. Overvej inden du sætter en aktivitet i gang, hvor stor spredning der er på kompetencerne. Inspiration: -En klassisk fangeleg vil få et nyt liv i er klatreanlæg. -Klatrenettet kan være et slot til prinsesser, edderkoppespind til Spiderman -Kaptajnens skib. En kommandoleg hvor der er en kaptajn der bestemmer hvad alle matrosserne skal. Eks. op i masten, skibet vipper, ned i kabyssen osv.Beskrivelse
RK4250N Minisystem 21 med natur stolper fås i forskellige farver.
RK4250S Minisystem 21 med sorte stolper fås i forskellige farver.
Yderligere information
Filtrer efter type |
---|